Omega Seamaster AT vs Rolex Oyster Perpetual
Jeg ville ud fra billederne helt klart vælge Rolexen.
Hvis jeg skulle katagorisere disse ure ville jeg stemple begge som "klassisk", og med i mente så synes jeg der er alt for meget fart på Omegaen, her tænker jeg især på time markører og visere. Synes de ville gøre sig meget bedre på et sportsur.
De blå markeringer ved time makørene på Rolex'en synes jeg tilgengæld er et frisk pust.
Derudover kan jeg også bedre lide lænken på Rolexen, fremfor de polerede midterstykker på Omegaen.

Har ingen ide om gensalgsværdi.

Some en lille sidebemærkning så var jeg forbi en omegaforhandler for lidt tid siden, hvor vi bla talte om Omegas katalog af ure. Da vi nåede til den "familie" hvor dette ure er fra, sagde jeg "dem sælger i vel ikke så mange af?" "Der tager du fejl, vi sælger faktisk en del af de ure"
Så de er åbenbart mere efterspurgte end vi måske går og tror.
Min egen teori er at det nok er et typisk ur for manden +40, som har hvad han skal bruge, som nok ikke rigtig interessere sig for ure, men alligevel beslutter sig for at ville have et "rigtigt" ur. Her der synes jeg at begge ure vil være ideelle.
Nu har jeg aldrig selv kredset om disse ure, hvor stor er diameteren på dem?

Vh Ulrik

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Beskeder i denne tråd
Omega Seamaster AT vs Rolex Oyster Perpetual - af ultoman - 15-02-2016, 10:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)