28-01-2016, 10:39 AM
(28-01-2016, 08:45 AM)Omega7 Skrev: Uret jeg kigger på koster ca. 77.500 DKK i en fysisk butik. (Kan rabat egentlig forventes her)
Det er altid svært at sige, men mon ikke der er lidt at hente, omend sjældent i nærheden af det der kan findes f.eks. via Chrono24.
(28-01-2016, 08:45 AM)Omega7 Skrev: Samme ur kan købes online til i omegen af 50-55.000 DKK. Der skrives at uret er nyt. Kan man regne med dette og i så fald hvordan kan prisen være så enormt forskellig? Jeg vil faktisk gerne betale lidt ekstra for at handle i en fysisk butik, men når vi nærmer os 25.000 DKK synes jeg det er i overkanten.
På Chrono24 - som er en portal alle kan annoncere på, hvorfor man skal tjekke hver annoncør individuelt - er der fyldt med "Good Guys" og man kan sagtens finde ure den vej til fine priser. Jeg har det på samme måde som dig og vil egentlig gerne støtte de fysiske butikker i DK, men når man kan spare så mange penge som i det konkrete tilfælde må jeg blankt erkende at jeg også ville udnytte den mulighed.
Har du mulighed for at tage en tur til Hamburg som du nævner for at hente uret, er det bare at komme af sted. Alternativt er TimeToWatch.dk som Jacob nævner også en rigtig fin fyr hvor du får en god service og jeg har selv luret lidt på det DSOTM (alm. forkortelse/øgenavn af modellen) som han har.
Anyway.....det er et rigtig lækkert ur du har kig på og jeg er sikker på at du nok skal blive glad for det, når det lykkedes at få det hentet hjem.
......og selvfølgelig velkommen til
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)