Hvordan udvikler din urinteresse sig?
#4
Jeg er relativ ny i "gamet" og min interesse for urene begyndte med, at min bror samlede. Jeg undredes, og forstod slet, slet ikke, hvad det var der trickede ham ? Altså man kan jo altid se hvad klokken er, på telefonen, i bilen, i hjemmet og i det offentlige rum!
Så på en politi-auktion købte jeg et gammelt Eterna, til lige under halvandet hundrede kroner, og begyndte at gå med det.... Men hurtigt var det ærligt talt lidt kedeligt. Derfor købte jeg et lidt bedre ur, som var firkantet, og med alarm-funktion og glasbund! Det gav mere interesse for selve værket indeni, og jeg begyndte at læse lidt om det, hvilket fik mig til at købe nogle flere ure. Og endnu flere, mest fordi de var pæne eller anderledes...
Denne type, anderledes end de andre, ure har jeg nu nok af, derfor har jeg vendt blikket mod mere ikoniske, klassiske modeller, herunder Omega, Zenith, Longines og sidst men ikke mindst IWC, som sammen med et Eterna er de sidste anskaffelser. Men fremover bliver det altså mere klassisk, frem for bling-bling!
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvordan udvikler din urinteresse sig? - af baun - 17-04-2013, 12:15 PM
Re: Hvordan udvikler din urinteresse sig? - af Janus2312 - 17-04-2013, 04:28 PM
Re: Hvordan udvikler din urinteresse sig? - af jk - 18-04-2013, 11:29 AM
Re: Hvordan udvikler din urinteresse sig? - af HG - 19-04-2013, 09:31 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)