20-01-2016, 08:19 PM
(20-01-2016, 07:21 PM)Kurt B Skrev:(20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ?![]()
Hvor er det dog sørgeligt igen at modtage disse ligegyldige kommentarer når man poster noget med indhold.
Jeg har nok bevæget mig for meget på de store foraer ude i verden, og kan ikke forlige mig med den til tider barnlige opførsel her, derfor poster jeg så sjældent, og det er egentligt en skam, for jeg har så uendeligt meget at fortælle.
Smid en lignende kommentar på TZ, og du latterliggør dig selv, med eller uden en smiley, vi læser jo alle fcuk som fuck, tåbeligt......!!!
Ja - der var en stavefejl, og hvad så, det handler om ure her......!!!
Hvis du ønsker at gøre ham opmærksom på det så han kan rette den, så send ham dog en pm.
Hvis du / i ønsker at kommentere på ovenstående, så start en tråd eller send mig en pm.
Jeg er udmærket klar over at din kommentar ikke var alverden, og der er helt sikkert medlemmer der ryster mere på hovedet af mig en af dig, men hvis jeg kan flytte den almene opførsel her på forum bare en lille smule med ovenstående, med mine kommentarer til Stinger og dig (og nu også Gert)
Jeg er målløs og der skal ellers meget til, men når man siger at man har meget at fortælle og SELV fortæller at det er en skam for alle os andre ja så er sandalerne sgu lettet, og så topper man den lige med at overfuse et andet medlem helt uden grundlag.
Og jantelov har intet med det gøre jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad du ejer og hvad det er værd, og jeg ejer ikke evnen til at være misundelig.
Her er vi ud i almindelig dannelse over for andre mennesker, jeg er med på at din samling af Breitling er unik og mange penge værd det er gentage til alt tydelighed.
Hvorfor dine indlæg kun generelt handler om hvor stort dit overskud er, og er sat op så man skal blive imponeret, Skal jeg lade være usagt.
Jeg er nok en af de få herinde som ikke falder på halen af det du skriver og ejer, og det er ikke fordi at det mangler kvalitet, misundelse, jante eller andet.
Grunden til min holdning kan man læse,
i den måde du selv mener du har ret til at svare Kim på.
Jeg lover ikke at skrive i flere af dine indlæg, hvis der kommer flere det er jo op til dig, jeg er total ligeglad hvad du vælger.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)