04-01-2016, 07:53 PM
(04-01-2016, 07:30 PM)misiu Skrev: Stort tillykke med det. Jeg prøver selv at overvinde mig selv til de store urkasser. Jeg kan faktisk rigtigt godt de der pam. Men jeg det bare svært med ure i de størrelser
Stort tillykke med det. Jeg prøver selv at overvinde mig selv til de store urkasser. Jeg kan faktisk rigtigt godt de der pam. Men jeg det bare svært med ure i de størrelser
Jeg kunne også din patek :D men ja, man skal lige kæmpe lidt med tanken om så stort og klodsede ur! :D men det spiller altså bare når man først har prøvet det.. (For de fleste)
Sent from my iPhone using Tapatalk
(04-01-2016, 07:42 PM)MadsA Skrev: Der er jo ikke nogen tvivl om, at uret er stort, ligesom der heller ikke er nogen tvivl om, at uret er usandsynligt flot, selvom det ligner lidt falsk patina. Eller er det bare mig, der ser en forkert farve i lyset?![]()
Hvordan ser bagkassen ud?
/Mads
Jep. Det er sku fake patina. Men ikke desto mindre synes jeg den har en fed farve, som skifter lidt farve alt efter lys. Lige fra lidt gullig til en lækker creme brun, som står rigtig flot til viserne og den varme glød som plexiglasset giver :D

Og bagkasse

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)