03-01-2016, 01:21 PM
Jeg har en god kollega, der er udstationeret i USA og som skal finde et ur til sin kone på hendes runde fødselsdag - hun er vild med Rolex Yachtmaster med grå skive i fuld størrelse, men han er fra Jylland og vil naturligvis gerne gøre en god handel i stedet for blot at tage til Dallas og vade ind i den lokale AD og svinge plastikkortet !!
Er der nogen herinde, der har gode tips til, hvor man finder et godt ur i stil med det beskrevne - muligheden for køb i DK til udførsel er også til stede, idet jeg skal derover sidst på måneden og kan levere uret.
Er der nogen herinde, der har gode tips til, hvor man finder et godt ur i stil med det beskrevne - muligheden for køb i DK til udførsel er også til stede, idet jeg skal derover sidst på måneden og kan levere uret.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)