Hodinkee Collectors Summit 2015 - set indefra
(18-12-2015, 03:35 PM)Kristofferj Skrev: Bedste indlæg på denne side til dato 10/10.

Tak, Kristoffer. Det var godt at høre!

(18-12-2015, 03:55 PM)MadsA Skrev: Utroligt velskrevet indlæg!  Icon_cry  Du er guld værd for dette forum.

Det lyder til at have lærerigt, og det er jo altid rart at hilse på andre mennesker. Dog er det en høj pris, men det må være op til den enkelte at vurdere  Icon_smil

/Mads

Tak for de pæne ord, Mads. Helt enig i din tilgang til pris vs. værdi :-)

(18-12-2015, 04:21 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg stemmer i med Kristoffer og bukker  Icon_not

Lækre JLC muskler til sidst  Icon_drunken  Icon_drool
Hvem er det så lige nogle folk påstår de ikke matcher. Icon_Up

Jeg regnede med at du ville blive specielt glad for omtalen af Credor fra en af de hårde drenge i branchen ;-)

Claus

(18-12-2015, 04:29 PM)jk Skrev: Tusind tak for den fantastiske fortælling! Der er ingen tvivl i mit sind. Det er et højt deltagergebyr, men til gengæld får du altså mulighed for at tale med og få kontakter til den højeste ekspertise blandt ursamlere. Det er en enestående mulighed, som man ikke bør lade gå fra sig, hvis man får chancen. Unikke oplevelser er for mig det ultimative samlerobjekt  Icon_smil
TAK endnu engang!
JK

Selv tak, JK. Det er en fornøjelse at dele dette med jer. Det var lidt surrealistisk.

(18-12-2015, 05:27 PM)HG Skrev: WOW, glemte helt at jeg ligger syg :-) vildt indlæg. Velskrevet. Fedt at du tog den gamle Polaris med, cool ;-)
Ved sgu ikke hvad jeg mere skal sige, er pt stum af ord.....

Respekt....

God weekend Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Haha. Ligger selv syg i dag, så jeg fik endelig skrevet det færdigt. Og ja, den gamle Polaris gør sit job godt. 

Tak for de pæne ord.

(18-12-2015, 07:38 PM)ultoman Skrev: Hvor er det fantastisk at få lov til at få et lille glimt ind i den verden.

Ja det er en "billetpris" der er til at føle på, men som du selv er inde på, når du sidder halvdement / savlende på plejehjemmet, så tror jeg stadig at du vil kunne tænke tilbage på de dage med et smil på læben, og med det en mente så er prisen jo pludselig "meget" mindre.

Nu ved jeg ikke hvor meget samler du er, men det netværk er jo guld værd, den dag man går på jagt efter noget ypperligt inden for det horologiske

Tak fordi jeg måtte kigge med!!

Selv tak, Ultoman. Oplevelser er gode at samle på. 

Og det gav mig lidt inspiration til et par nye retninger for min ur-fetish. Lad os se hvad det bliver til.

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Hodinkee Collectors Summit 2015 - set indefra - af cfnissen - 18-12-2015, 07:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)