Det er ikke størrelsen det kommer an på...
#16
For mig er det ikke så meget hvor stort uret er, men om størrelsen passer til ens håndled..

Jeg har selv et tykt håndled, samtidig med at jeg er en kraftig bygget mand.. Som følge af min størrelse er jeg til større ure, simpelthen fordi jeg syntes at de passer bedst til mig (44-47mm).. Bliver uret for stort til mit håndled føler jeg lidt at jeg udtrykker "har alle set mit flotte ur" og det har jeg det ikke godt med.. Er uret for lille, føler jeg mig lidt feminien, også et no-go..

Her lige et par eksempler hvor jeg syntes at urenes størrelse ikke matcher håndleddet..

İmage
İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Det er ikke størrelsen det kommer an på... - af Henrik A - 13-04-2013, 08:07 PM
Re: Det er ikke størrelsen det kommer an på... - af Black Seal - 13-04-2013, 08:18 PM
Re: Det er ikke størrelsen det kommer an på... - af Black Seal - 14-04-2013, 06:59 AM
Re: Det er ikke størrelsen det kommer an på... - af Black Seal - 14-04-2013, 08:57 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)