Aquatimer 3568 erfaringer efterlyses
Jeg har en sort skivet 3568 som jeg købte sidste sommer. Jeg købte faktisk både én til mig selv og en kammerat. Jeg bruger kun min om sommeren men har lige fundet den frem og har den på armen Icon_e_biggrin1 . Det er som at få et nyt ur. Min kammerat bruger sin i havet og med jakkesæt på job.
Jeg synes det er tæt på at være det optimale dykkerur. Det har den rette størrelse, et fedt sort udtryk, meget funktionelt med en super krans der drejer og lyder rigtigt og sidst men ikke mindst er det meget nemt at aflæse tiden på den. Jeg kan ikke komme i tanke om en diver der giver mig mere for kronen. Det eneste der i prisklassen kan nærme sig er den nye Omega PO XL men den har så ikke det rå udtryk.
Skal jeg fremhæve et par minusser tror jeg nogen vil synes det buede glas og refleksionerne bliver for meget. Jeg synes det er mega fedt med det buede glas Icon_e_biggrin1 men det har de ældre AT'ere også. Kransen er bla lavet af safirglas. Den kunne IWC godt have lavet mere rå i det eks. med et mere mat udtryk. Gummirem, spænde etc. spiller bare.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Beskeder i denne tråd
Aquatimer 3568 erfaringer efterlyses - af Joepete - 13-04-2013, 06:27 PM
Re: Aquatimer 3568 erfaringer efterlyses - af KlausM - 13-04-2013, 07:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)