29-11-2015, 07:14 PM
(29-11-2015, 06:49 PM)ultoman Skrev: ...
Hvis jeg selv skulle lave sådan en beskrivelse, så ville jeg da også selv vælge at bruge "bogstaver" på at fortælle om alle de fede ure jeg så, end på om kaffen var lunken, eller om der var et ur jeg ikke kunne lide, eller.... find selv på mere.
faktisk synes jeg dit sidste indlæg var lige kritisk nok, da du valgte at fokusere, så ensidigt, på en kuglepen i plastisk(Ironi kan være anvendt)
Jeg har længe haft svært ved at se det specielle i PP, som kunne retfærdiggøre prisen på dem, men jeg må samtidig erkende at jeg stoppere længere og længere op, når jeg ser dem (Dette gælder især deres natilus modeller), så som var det Alexander der lige havde købt et i rom, det ur så daud.
/Ulrik
Hej Ulrik,
Tak for de pæne ord. Jeg prøver at beskrive hele oplevelsen, da det for mig er der, hvor brandet kommer til udtryk - ikke kun gennem urene, men også gennem hvordan de kommunikerer, deler informationer med kunderne, arbejder i fabrikken osv osv. - så her er vi helt på linie!
Beklager, at jeg var lidt for skrap i min kritik. Kuglepennen er jo nok lavet i førsteklasses plastik og håndsamlet og kontrolleret under forhold, der afspejler PP's kvalitetskrav....eller sådan noget lignende....;-)
Jeg har haft det meget som dig mht. hvad PP egentlig stod for og hvordan de kunne bare nogenlunde retfærdiggøre prisniveau og det selvbevidste brand - men jeg er blevet lidt klogere på denne tur - gennem at se, lytte og ikke mindst røre ved varerne.
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)