29-11-2015, 10:17 AM
(29-11-2015, 09:58 AM)MadsA Skrev:Citat:Almindelig god og positiv opførsel kan få en person langt.
NemligJeg bliver selv inviteret til diverse arrangementer med tids mellemrum (dog intet så godt som dit besøg til PP), og jeg poster næsten aldrig noget om disse.
Du skal ikke tage dig af det engelske pladder. Det følger desværre med på denne hjemmeside. Jeg tror, det er en fejl i programeringen. Måske skal IT tage sig af det.![]()
I øvrigt, hvilket ur bar du selv?
/Mads
Hej Mads,
Haha. Godt at høre, at der er andre der har knækket koden ;-)
Idet jeg ikke har et PP, så bar jeg mit F.P. Journe Chronometre Bleu, som selv blandt PP fans skaber interesse (eller var det undren?).
Claus
(29-11-2015, 09:53 AM)Sociologen Skrev: Tak for endnu et interessant og velillustreret indlæg. En stor fornøjelse at læse. At der så altid er nogle (én), der ser det som sin fornemste opgave at komme malurt i bægeret, synes mere som et udtryk for et ønske om at trolle og gøre sig til centrum for ethvert indlæg end noget andet. Fortsat god søndag.
Tak for de pæne ord - dejligt at høre. Det er jo lige præcis derfor jeg deler det med jer.
God søndag til dig også - det er helt rart at se lidt solskin!
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)