Omega Seamaster AT vs Rolex Oyster Perpetual
@John

Jeg er i den heldig situation, at jeg har en god ven, der arbejder ved AD, og plejer derfor at kunne købe til ca. samme pris som hos urværket.dk (ca. 20% rabat). Men ellers tak for tippet! ?

Jeg kan nu godt lide at der er lidt spræl på farver osv. Netop af den grund valgte jeg fx. Black Bay Red i stedet for de to andre versioner. Jeg er ikke så meget til ure, hvor der sker utroligt meget på skiven (med undtagelser selvfølgelig), men derimod kan jeg godt lide ure som har et klassisk look med en twist, der får det til at skille sig ud. Jeg vil dog overveje om den hvide Omega AT Golf, rent faktisk er den rigtige for mig, og kigge lidt nærmere på den andre AT'er.

Da det er en gave til mig selv, som skal symbolisere et nyt kapitel i mit liv (færdiggørelse af studie), skal jeg finde mig en keeper, og gensalg ikke SÅ vigtigt igen. Men når det er sagt, er det jo altid rart at sætte oenge i noget, der holder sin værdi i et eller andet omfang.

Igen, tak for gode svar!
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Omega Seamaster AT vs Rolex Oyster Perpetual - af Peteroa - 28-11-2015, 08:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)