28-11-2015, 06:54 PM
(28-11-2015, 05:26 PM)TioMalo Skrev:(28-11-2015, 03:09 PM)HG Skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
Klasse indlæg - tak fordi du delte det med os herinde.
Netop, tak fordi du delte med os.
Hvis invitationen på nogen som helst måde var "spontan", var Patek´s valg af dig som deltager spot on.
Jeg tager hatten af for dine evner som formidler, både hvad angår skreven tekst og billederne.
Og var invitationen spontan (dvs. ikke begrundet på "jeg kender en som er venner med én som arbejder på PR afdelingen" etc.), fortæller det at de store aktører holder øje på urfora - også vores lille forum - og er med på kiggeren når vi slås om hvorvidt "Steinhart er en kopi eller bare den fedest deskdiver"![]()
Og hvorfor skulle de ikke det ?
Jeg glæder mig hver gang Claus har været i en møde / på PR runde hos en urproducent. Altid noget underholdende at læse og se på ! Tak.
Mvh. John
Tak for de pæne ord, John. Det er glæden ved emnet, der skinner igennem. Det var sgu' en spændende tur.
I denne sammenhæng var deltagelsen "spontan". Er endnu ikke blevet spottet af talentspejderne ;-) Har nok for få followers på Instagram, men arbejder på sagen.
Mamge hilsener,
Claus
(28-11-2015, 06:05 PM)jk Skrev: Herligt at du tager uroplevelserne med til Europa og fortsætter med at skrive så levende om dem! Tak.
Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge fabrikken og museet. Dog ikke på samme VIP-maner som dig.
Til gengæld måtte vi godt fotografere nogle steder - også på museet.
Jeg tillader mig at supplere med et par billeder fra det besøg.
JK
Tak for rosen, JK. Kun lidt misundelig på din foto-tilladelse. Der var godt nok mange spændende ting. Tak for fotos!
Claus
(28-11-2015, 06:54 PM)Geodoc Skrev: Skønt indlæg - Tak for at dele de gode oplevelser.
... var ellers nervøs for, at vi havde mistet " vor udsendte i NY" - Men med foden i Europa, lægger det "nervøsiteten" aldeles og totalt ned
Har læst flere gange, og vender tilbage for at nærstudere detaljer.
Med venlig hilsen - Geodoc
Nope. No way. Har bare haft travlt med flyttekasser og nyt job.
I'm back!......;-) Og jeg arbejder på lidt flere spændende ting.
Tak for rosen - jeg ved du selv sætter standarden højt!
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)