dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller?
(27-11-2015, 10:27 PM)Jacob K Skrev: Jeg vil ALDRIG lade andre end Klarlund, lave det. 
De har ventetid, men det er udelukkende fordi de har travlt = stor erfaring.
Jacob

Klarlund har travlt og der er ventetid pga. at de supplerer nye ure og reparerer dem som den eneste AD i en by hvor procentuelt antal af Rolex ure er det største i landet og befolkningstal på små 600.000 (= big-city-bright-lights efter danske målestok). Og pga. at deres værksted er underdimensioneret i forhold til arbejde de har.
Jeg kan godt lide nogle af deres ansatte men er dybt uenig med deres reparationspolitikpolitik ang. vintage (som de ikke er verdensmestre i i øvrigt). At jeg ikke hellere hepper for deres latterlige prispolitik er noget andet, men den kan man ikke vist klage over hvis man ellers tror på fri markedsøkonomi. Man kan jo bare vælge en anden AD  Icon_blink
La´ nu os slippe for fødselsdagssange og andet hyldest for en firma som kræver at man laver et 7K eftersyn når der kun skulle skiftes kronrør i min vintage 5512 (som lige havde fået eftersyn - bare ikke hos en AD)....

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Dmoeslundk, whoa
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller? - af TioMalo - 28-11-2015, 11:02 AM
RE: dårlig beslutning, og nu er det ødelagt eller? - af Bjørn H. - 14-08-2016, 11:07 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)