A watch i never thought i would own
(25-11-2015, 08:16 PM)Kamstrup Skrev: "What the ... Who??????"
Det var s.. den største overraskelse i år på urdebatten  Icon_smil
Har 2 gange siddet hos Jacob til træf og snakket Panerai med dig, så den havde jeg ikke set komme. Men tillykke med det mest komfortable 47mm ur i Panerai's kollektion pt. Jeg har selv haft 372'eren i over et år, og det er laaaang tid for mig  Icon_blink
Det ur sidder bare forb..... godt på armen. Kan huske at du ikke var vild med deres base- modeller (uden sekundviser) da du mente at der manglede "liv" på skiven. Glæder mig til at høre dine erfaringer når du har haft det et stykke tid. Og, for Guds skyld, BRUG det, det bærer sine "battlescars"  med ynde. (Og er overraskende nemt at få til at ligne et nyt igen med få midler)
Kamstrup
A lot of their models have a to busy dial for me.It is a bit strange to not have a second hand going around Icon_smil But it really suits this model.I could have done without the see through case back.You can bet i will use it,i like polishing watches.The first thing i will do, is to give the leather straps some oil.And then i polish the case and plexi glass with Ultra Gloss,a car paint polish.And then i nano treat the watch.This keeps away finger prints and marks on the case.I do this with all watches i own at least once a year.A year is also a long time for me.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
A watch i never thought i would own - af willy - 25-11-2015, 06:54 PM
RE: A watch i never thought i would own - af willy - 25-11-2015, 09:17 PM
A watch i never thought i would own - af KimT - 25-11-2015, 09:34 PM
RE: A watch i never thought i would own - af SEK - 26-11-2015, 01:45 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)