24-11-2015, 08:31 PM
Det er et ur jeg har købt i UK og så solgt til Chrono.dk (bare lige for at få det på det rene) og det er altså helt normalt at nogle ure videresælges til højere priser end listepriser hvis de er svære at få fat i. Se f.eks på Rolex Daytona som tidligere i mange år blev solgt på det grå marked langt over listepris.
Når det så er sagt, så er listeprisen på et PAM 005 35k. hos Klarlund i DK (som har lang venteliste, hvis de overhovedet kan skaffe det) og dette ur har været på armen maks et par timer og er helt nyt. Altså samme pris som hos Klarlund, bare med øjeblikkelig levering.
Så nej, jeg synes på ingen måde det er usmageligt, men det er selvfølgelig helt fair at du synes det
Når det så er sagt, så er listeprisen på et PAM 005 35k. hos Klarlund i DK (som har lang venteliste, hvis de overhovedet kan skaffe det) og dette ur har været på armen maks et par timer og er helt nyt. Altså samme pris som hos Klarlund, bare med øjeblikkelig levering.
Så nej, jeg synes på ingen måde det er usmageligt, men det er selvfølgelig helt fair at du synes det
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)