"Ursamling frem for en samling ure"
baun Skrev:Jeg ejer et udvalg af sko, men jeg stiller dem ikke op side om side for at nyde dem samlet. Tro mig det er der mange kvinder der gør - altsåp ikke med mine sko Icon_e_biggrin1 , men med 25 fine sko, som er indkøbt over år og som stillet op side om side fortæller historie og er en nydelse at eje og se, for dem.

vh Baun

Det gør jeg, eller dem jeg bruger for tiden står på et par speciallavede hylder i entreen Icon_e_wink

Nu har jeg også lidt med sko især sneakers og har vel en 50 par sko total (30 par sneaks) og skifter vel imellem en 5-10 par alt efter sæson og hvor øm jeg er overfor dem... mange af dem er limiteret og svære at få fat på igen til listepris! De har deres eget skab og bliver lige som med mine ure pudset, plejet og nydt med jævne mellemrum Icon_cool Så mænd gør det skam også, tror 25% af mine gode venner har 35+ sko og har det ligesom mig... flere af dem inkl jeg selv har flere sko end kæresten Icon_e_surprised Vi er i midt/starten af tyverne, om det er feminint vil jeg ikke mene men der er også lidt samling over mine sko og der er nogen som jeg aldrig har gået med og ligesom urene bliver der også solgt og handlet lidt indimellem for at gøre plads til nye...
Simon Hedegaard
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af jk - 10-04-2013, 03:03 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af MortenKN - 10-04-2013, 03:04 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af KimT - 10-04-2013, 07:03 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 10-04-2013, 08:44 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 11-04-2013, 11:47 AM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af bcmb - 11-04-2013, 04:39 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af Hedegaard - 11-04-2013, 04:42 PM
Re: "Ursamling frem for en samling ure" - af baun - 11-04-2013, 06:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)