Debate on what it takes to make a high end watch.
(09-11-2015, 10:16 PM)TimeToWatch.dk Skrev: Willy jeg synes nu der er mange der har rost Chopard meget og også over de seneste år. For mig er det ikke en hidden secret at de laver high-end. Men bare fordi man laver high-end er det desværre ikke ens betydende med at man sælger ure i DK Icon_mad

İmage

İmage

Dæleme sprøde værker Icon_not

Mht. det Explorer som Walt adskilte fik det en masse tæsk og dette med god grund. Der var mange svipsere i finishen på det. Der er senere lavet reviews på andre som afkræfter disse svipsere. Det er en speget sag hvor kun de mest religiøse lovers/haters tager parti til den ene eller anden fløj.

Men ingen tvivl om at Walt er en af de skarpeste. Desværre ser vi ikke mange af denne type urmager-reviews mere. Det handler mere om at promovere urene via Champagne-"se-mig-jeg-er-lidt-kendt"-arrangementer og flotte billeder i rette omgivelser. MEN det er jo forbrugerne der bestemmer og der må vi nok bare erkende vi lader os forføre mere af de sociale medier end dybdegående urmager-reviews desværre.

/Mads
Could not agree more Mads Icon_smil And i also should have mentioned that Walt was in many other experts eyes,unfair in his judgement of the Rolex.It is a pity that Chopard do not get the recognition they deserve,but in the eyes of the general public they lack the branding.But it is nice to see a brand like Chopard trying to break into a difficult market.I think it takes years and years to even begin to get close to the classic high end brands.Just look at the money and effort Lange had to use to get closer to PP or AP.And Lange produce watches like the Datograph,Chopard have to do the same if they want to reach the top level.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Debate on what it takes to make a high end watch. - af Bjørn H. - 07-11-2015, 01:53 PM
RE: Debate on what it takes to make a high end watch. - af willy - 10-11-2015, 08:29 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)