10-11-2015, 08:29 AM
(09-11-2015, 10:16 PM)TimeToWatch.dk Skrev: Willy jeg synes nu der er mange der har rost Chopard meget og også over de seneste år. For mig er det ikke en hidden secret at de laver high-end. Men bare fordi man laver high-end er det desværre ikke ens betydende med at man sælger ure i DKCould not agree more Mads![]()
Dæleme sprøde værker![]()
Mht. det Explorer som Walt adskilte fik det en masse tæsk og dette med god grund. Der var mange svipsere i finishen på det. Der er senere lavet reviews på andre som afkræfter disse svipsere. Det er en speget sag hvor kun de mest religiøse lovers/haters tager parti til den ene eller anden fløj.
Men ingen tvivl om at Walt er en af de skarpeste. Desværre ser vi ikke mange af denne type urmager-reviews mere. Det handler mere om at promovere urene via Champagne-"se-mig-jeg-er-lidt-kendt"-arrangementer og flotte billeder i rette omgivelser. MEN det er jo forbrugerne der bestemmer og der må vi nok bare erkende vi lader os forføre mere af de sociale medier end dybdegående urmager-reviews desværre.
/Mads
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)