05-11-2015, 12:58 PM
(05-11-2015, 11:36 AM)TioMalo Skrev: Jeg ved ikke hvad der skete men det er nu ikke så svær at gætte; Kim fik et godt tilbud fra den ny ejer af den gamle vintageure, siderne blev lagt sammen men - desværre - der blev ikke brugt Kims flot og let design som basis for den ny side. Nej, der blev brugt den gamle vintageure forums platform (? eller noget meget lignende) og nu har vi et kedeligt og gråt design som i den grad påminder alle om den salige Jan Kirks side.
Mvh. John
Lige lidt kommentarer til dit indlæg John
For en god orden skyld var det mig der tog initiativ til sammenlægningen af Itstime og Vintageure og ikke Thomas (ejeren af Vintageure.dk) som jeg tidligere nævnte i en tråd lige inden sammenlægningen. Kort fortalt var de primære grunde der motiverede mig til at tage kontakt til Thomas det enorme tidsforbrug, mit helbred og min familie. Efter en blodprop i hjernen var jeg nød til at ændre min hverdag og at afhænde ItsTime.dk/Urdebatten.dk var en del af dette.
Mht. til design, så er det stadig den samme platform - som både Urdebatten og Urforum brugte tidligere - der bruges i dag, dog med lidt flere funktioner idet det er en nyere version. Den største forskel er faktisk farverne (sort kontra blå) og at der ikke er nogle reklamer på selve forummet som der var på Urdebatten tidligere. Man kan selvfølgelig altid diskutere farverne da det jo er en smagssag, men baggrunden for valget, som jeg i øvrigt er enig i, er at disse farver passer til den nye moderniserede version af vintageure.dk, således at der er en sammenhæng.
Med hensyn til moderationen, så er det faktisk det mere "laid back" regelsæt fra Urdebatten der fungere i dag og der er efter min mening højt til loftet og plads til lidt af hvert. I forhold til den konkrete "sag" som ligger til baggrund for denne tråd, kan man altid diskutere hvad der var den bedste løsning og der vil altid være for og imod den vej moderatoren nu vælger. Men sket er sket og lad os nu prøve at se fremad, komme udover gamle stridigheder, tale/skrive pænt til hinanden og måske endda tro på at vi er blevet en erfaring rigere der fremadrettet kan hjælpe os alle til at skabe og drive et super forum.
En sidste ting - jeg er stadig "hjælpe" moderator herinde (hvis nogle undrede sig over min manglende deltagelse i tråden der nu er slettet), men valgte at erklære mig inhabil i den konkrete sag (efter aftale med Phrede), da jeg har personlige relationer, historik, tidligere konflikter m.v. i forhold til de involverede parter. Jeg ville dermed have svært ved at være 100% upartisk og så duer det ikke at være moderator efter min mening - det håber jeg på forståelse for.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)