31-10-2015, 10:20 AM
(31-10-2015, 10:05 AM)Avantismo Skrev: De røde detaljer og den matte overflade ser super godt ud på billederne.
Rart at høre at det også spiller på den fede måde i den rigtige verden.
Bestemt et karismatisk ur design og respekt til Steinhart for det.
Det var den matte flade jeg var lidt skeptisk overfor, men det er så omvendt noget jeg er kommet til at holde vildt meget af ved dette ur og remmen er genial....jeg ved ikke om de har luret teknikken ved kodiak remme, men jeg har haft uret på i bad og remmen er tør i løbet af no time.
Den er belagt yderst med et tyndt gummilag og siderne er lukket til og ind mod huden er det super soft læder, så du kender godt den fornemmelse af at man nærmest ikke mærker uret og må lige tjekke om man overhovedet har fået uret med.
Der følger også en gummirem med, men den skal skæres til og der er også foldespænde med, så den ligger fint med plastik på i kassen og værktøjet er stadig uåbnet og det vil jeg prøve at udskyde så lang tid som muligt.
God weekend
ps. Uret kommer på til dåb af vores første barnebarn i dag lørdag...havde egentlig tænkt at mit Tag heuer skulle ha den ære og ville klart være mere passende, men nu bliver det denne dykker som får den store ære.
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)