STEINHART TRITON 100 ATM "Great Barrier Reef" VIDEO
(30-10-2015, 07:51 PM)Avantismo Skrev: Tillykke med uret. 

Rart at se at Steinhart går deres egen vej i stedet for det "Homage" pjat

Mange tak Kim

Man ved ikke om man skal græde eller grine når det kommer til Steinhart og deres mange forsøg, men en gang i mellem så lykkedes det at få noget ud over kanten der faktisk er temmelig fedt, som denne klokke.

Min første indskydelse da jeg så uret, var at det nok var et okay ur og så var det ikke mindst et sjovt og meget specielt ur. Under vejs fik jeg lidt kolde føder, som man siger og kiggede efter andet, og af for skellige årsager kom jeg tilbage til uret, og ikke mindst min kone, som deltager meget i mine indkøb, hvor vi kigger ure sammen (tror også hun er ved at blive ur-tosset) synes at jeg skulle holde mig til den første indskydelse.

Uret ligner nærmest aluminium og man bliver overrasket over vægten på uret, men den super lækre rem sidder bare så godt og jeg er meget begejstret over uret, som det også fremgår i videoen, så modsat deres "almindelige" serie er denne LTD. version i topklasse. Uret taber et sek. i døgnet, så godt man nu kan måle det  Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Ny dykker på vej TRITON 100 ATM "Great Barrier Reef" - af Black Seal - 18-10-2015, 10:32 PM
RE: STEINHART TRITON 100 ATM "Great Barrier Reef" VIDEO - af Miwes - 31-10-2015, 09:58 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)