23-10-2015, 08:49 PM
(23-10-2015, 07:58 PM)JonS Skrev:(23-10-2015, 07:07 PM)hr.holm Skrev: Danske AD sælger ikke til priser som i udlandet...
Hej Holm
Ja, det er derfor jeg har oprettet tråden og er på jagt efter en pris der er mere i kontakt med virkeligheden
Så skal du nok ikke kigge efter danske Rolex AD´ere, men koncentrere dig om Gray Market handlere - danske AD´ere giver kun meget sjældent rabatter over de 5% du allerede er blevet tilbudt. Og så bliver det næste spørgsmål, om det skal være nyt/ubrugt eller om det kan være nylignende brugt.
Hvis det SKAL være nyt/ubrugt, så tror jeg, at du skal til udlandet eller tage en tur til Schiphol for at finde en Lady Datejust eller lignende. Der er mig bekendt ikke mange af de danske Gray Market handlere som gør ret meget i nye dameure. Men man kan jo spørge en af dem, om de kan skaffe ??
Her tænker jeg nok særligt på www.dreamwatch.dk, www.timetowatch.dk og www.chrono.dk, samt på Bo (brugernavn herinde, "Kongen") som dog ikke har et website, men kan findes herinde eller på Instagram som bo_aka_king
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)