Jeg håbløst fortabt med en handel hjælp søges :) !
Kære Simon

Tak for din kommentar på den anden tråd vedr. mine tegninger / malerier med ure.
Sjovt nok kan du også få et lille kunstværk med en 1655... se i webshoppen evt.
Det kan ses og købet hos Ravnkilde urmager og hos Thomas / Chrono.dk

Jeg vil selvfølgelig sige køb et sådan billede først! - Det en god måde at nærme sig sit drømme ur på... og så får du stillet den daglige visuelle tørst.

Og til dit spørgsmål! Icon_Up

Det er sådan med ure at der altid er et "next fix" og en 1655 er som udgangspunkt ikke et bedre ur end din 16610. (Har selv haft dem begge)  Faktisk er det nemmere at stille datoen på en 16610 når den har ligget nogle dage da den har quick set.
Men det er nok først sådan noget du vil tænke over når nyhedens eufori har lagt sig.

Jeg vil anbefale dig at knokle på med alt det arbejde du kan, tjen pengene, købe uret uden at sælge de andre.
Når du så har haft det et par måneder vil du vide om du aldrig for brugt de andre ure, og kan så sælge dem i ro og mag. Og få den rigtige pris da du ikke har travlt.
Viser det sig at du syntes at det faktisk er lidt forvirrende at se klokken på en 1655 og den ikke fanger som før du fik den - ja så har du stadigt de ure der betyder noget for dig. Og du taber ikke penge på en 1655 om den handles fornuftigt. Icon_sleep

Dette er selvfølgelige den kedelige fornuftige måde at se på tingene og du vil sikkert hellere høre at du bare skal sælge og købe - for det er et pisse fed ur - Carpe Diem og Rock N´Roll. Du kan jo altid købe en anden 16610. Icon_party

Denne model vil jeg også anbefale for den er også helt rigtigt...

Held og lykke :-)))

1200.- for de små værker....hehe Icon_e_biggrin1
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Jeg håbløst fortabt med en handel hjælp søges :) ! - af cayb - 19-10-2015, 09:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)