09-10-2015, 11:00 AM
Mange tak - også til de lidt forsinkede 

Hvad fotodukumentation angår, er det for at holde mig fast på, hvad der var før - og at det ikke var uden sværdslag, at der nu er en velfungerende facilitet.

"Prinsessen" fører stolt navnet stavet med STORE bogstaver
Min egen erfaring om "... tanker om at anskaffe en MINI" er - at jeg tænkte sådan ca. et par år for længe.
.... I hvert fald i forhold til den køreglæde og oplevelse der er i så velstyrende et køretøj.
Men det kræver jo, at man "giver en hat" i fornuftsargumenterne om bagageplads og brændstoføkonomi.
(Når der er plads til en tandbørste og man har et Visa kort - hvad skal man så med bagage).
Hvad brændstoføkonomi angår, har jeg flere gange her i sommer "fyret en tank af" med blot 0,7% under den anførte brændstoføkonomi (dvs. 13,6 km/l).
Dette er jo også en dimension ved at opleve landskabet og krogede veje fra åben vogn, at dufte og lyde bliver en del af oplevelses-kulissen,
at man "ager" eller cruiser og er åben for indtryk i et adstadigt tempo.
Lad os gerne høre om tankerne
Med venlig hilsen - Geodoc
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Den er nu lidt forkælet, den Princesse.Jep - forkælet ud over rimelighedens grænse
Altid godt med fotodokumentation.
Hvad fotodukumentation angår, er det for at holde mig fast på, hvad der var før - og at det ikke var uden sværdslag, at der nu er en velfungerende facilitet.
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Kom til at tænke på: "Jeg spurgte, hvad klokken er og han forklarede, hvordan man bygger et ur."Ja jeg kender godt typen, selv om jeg selv ikke er for lange forklaringer
(08-10-2015, 05:18 PM)khbk Skrev: Jeg går forøvrigt med tanker om at anskaffe en MINI. (Helst første gen. af new MINI, altså den der staves med store bogstaver og har blotlagte vinduesviskere)
/
Kristen

"Prinsessen" fører stolt navnet stavet med STORE bogstaver
Min egen erfaring om "... tanker om at anskaffe en MINI" er - at jeg tænkte sådan ca. et par år for længe.
.... I hvert fald i forhold til den køreglæde og oplevelse der er i så velstyrende et køretøj.
Men det kræver jo, at man "giver en hat" i fornuftsargumenterne om bagageplads og brændstoføkonomi.
(Når der er plads til en tandbørste og man har et Visa kort - hvad skal man så med bagage).
Hvad brændstoføkonomi angår, har jeg flere gange her i sommer "fyret en tank af" med blot 0,7% under den anførte brændstoføkonomi (dvs. 13,6 km/l).
Dette er jo også en dimension ved at opleve landskabet og krogede veje fra åben vogn, at dufte og lyde bliver en del af oplevelses-kulissen,
at man "ager" eller cruiser og er åben for indtryk i et adstadigt tempo.
Lad os gerne høre om tankerne
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)