19-08-2015, 08:14 AM
12.000 kr+salær det er fuldstændigt vanvittigt for et frankenwatch!!!! Hvad tænker folk på???
http://www.lauritz.com/da/auktion/omega-.../i3935373/#
http://www.lauritz.com/da/auktion/omega-.../i3935373/#

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)