17-08-2015, 07:42 PM
Jeg ville gå efter et Seamaster 30 med stor eller lille sekundviser alt efter smag. Det er noget af det mest klassiske Vintage ur du kan finde i den prisklasse. Du burde kunne finde et nydeligt eksemplar til 4 K. Tør du købe på auktion kan du finde det billigere, men tager så også en risiko.
Held og lykke med jagten
Vh Baun
Held og lykke med jagten
Vh Baun
Se min samling og profil
Profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)