Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes
Citat:Det er da det perfekte mix mellem dress og sport. Faktisk har jeg svært ved at forestille noget der rammer beskrivelsen meget bedre ;-)

Hvor synes du det ikke rammer?

Godt spørgsmål... jeg ved ikke helt om jeg kan svare på det, men havde nok forestillet mig noget i stil med en diver eller noget med flere funktioner. Omega'en er et meget smukt og klassisk ur, og ledte oprindeligt efter et ur med lidt mere "spræl".... jeg ved ikke om det giver mening, men som jeg ser det må det jo gerne afspejle ens personlighed også...

Don't get me wrong.... jeg overvejer det skam, og selvom jeg oprindeligt ville have datovisning, så har jeres forslag fået mig til at overveje de Tudors der blev foreslået, og jeg er også blevet tændt på dette http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/seamaster-300/presentation/seamaster-300-master-coaxial?watchHubRef=23330412101001 

Ja, jeg er blevet smittet  Icon_e_surprised
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af Carsten76 - 09-08-2015, 07:58 AM
RE: Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af Black Seal - 15-08-2015, 07:23 PM
Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af Black Seal - 16-08-2015, 10:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)