Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes
Omega Speedmaster ref. 324.30.38.40.06.001

Den står godt nok i kataloget som En dame model, men det vil jeg skide hul i! I dag er alt under 55mm sgu nærmest anset for at være dame modeller (undskyld mit udbrud, men det pisser mig af)

Jeg går tit med mit vintage longines på 35mm og det syner på intet tidspunkt at at være for lille, det er først når jeg tager min 33mm certina at fruen begynder at rynke på næsen. Desuden har jeg haft flere ure i 38mm og ved at det er min perfekte størrelse (har 17,5 cm håndled)

Ps. Du ved det ikke, men du er allerede smittet med ur-feberen... Du vil er par måneder efter købet finde dig selv i at kigge på andre ure, nye remme osv, og inden du ser dig om sidder du på lokkumet på et lækkert hotelværelse i toscana med elendigt internet og en halvnøgen kvinde inde ved siden af mens du stener urdebatten!

Minder mig om at jeg har siddet her i 30 min nu, ka i hygge jer!
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af brauer - 08-08-2015, 11:08 PM
RE: Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af Black Seal - 15-08-2015, 07:23 PM
Nyt ur - en udfordring - inspiration ønskes - af Black Seal - 16-08-2015, 10:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)