05-08-2015, 09:10 AM
(04-08-2015, 11:44 PM)wibber Skrev: Hej igen,
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med sælgeren af GMT Master uret her til aften og det viser sig han skal fra Sønderjylland til Aalborg imorgen, så ville lige opdatere her og håbe på et svar imorgen tidlig :)
Prisen på 34.000, er det fair? Har tænkt mig at høre om det kan gøres billigere da der kun er boks med og handlen skal derefter foregå ved Klitgaard som godt kan verificere uret.
Mvh Andreas
Der er ingen billeder af boks i annoncen så du skal sørge for, at boksen passer sammen med uret.
Du kan evt. google dig til nogle "complete set" detaljer om hvordan boksen skal se ud og hvilket nummer bør den have.
Spørg også efter servicehistorik af uret og du vil sikkert få et bud fra Klitgaard om hvordan standen på værket er.
Tag evt. billeder af værket og indre side af bagkassen når/hvis uret bliver åben, samt serienummer og ref. nummer på kassen hvis lænken bliver taget af, så du har det til et senere tidspunkt.
Der er pæn stræk i lænken men sådan er det med Jubilee lænker. Du kan evt. tjekke om lænket er aldersmæssigt fra samme periode eller senere.
Få sandelig skrevet et eller andet slags for slutseddel, hvor i det mindste sælgrens og uret data fremgår.
Mht. prisen kan jeg ikke hjælpe dig meget da jeg har ikke ret meget erfaring med nyere Rolex ure men sammenlig evt. med chrono24.
Og en lille ting til, G/S står for guld/stål (gold/steel) eller guld på stål og ikke guld/sølv

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)