Start servicepriser hos Klarlund på diverse modeller
Lige en opfølgning

Jeg fik servicepriser fra Ragnar i Odense i dag.

Service på Deepsea: Uret skal til fabrikken da de ikke kan trykprøve til 3.900 meter. Det er jeg nu heller ikke sikker på at Klarund kan, og hvad skal det egentlig bruges til. De 300 meter er nok. Service på sub er kr. 4.950 + tillæg ved glas. Rolexdatejust koster kr. 4.650 + tillæg ved glas. Vintage skal ind på tilbud. Jeg kan se nu at priserne bliver meget matches Klarlunds priser, eller Klalund har matches andre ADs priser. Så nu ville jeg ikke betænke mig så meget over hvilken AD jeg ville tage til. Der er kommet nye boller på suppen ift for 2,5 års tid siden. Men man man bor på Sjælland er Klarlund et naturlig valg og det er sørme en utrolig profinalisme på deres store værksted. Og ville jeg tage til en ikke forhandler ville jeg vælge urmagerne ved vintageure.dk Icon_e_biggrin1 Det viser sig nu at Ragnar ikke må pbne Deepsea og derfor skal sende det til fabrikken. Det kan give en tanken om at Klarlund misindformeret mig siden andre har hørt priser på de 10.000 + kroner for service på lige netop det ur. For måske må de heller ikke åbne det.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Start servicepriser hos Klarlund på diverse modeller - af stenstrupigen - 30-07-2015, 12:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)