Start servicepriser hos Klarlund på diverse modeller
Det var været tale om priser på 12.000 kr service hvis det skulle til Schweitz. Jeg ved ikke om det er fordi Klarlund ikke har en tryktester til 3.900 meter. Måske var det en røverhistorie, men nu kender vi standardpriserne.

Men tryktestes uret til 300 meter dykker det også 3.900 meter og tåler 3.900 dråber vand :)

Jeg ville godt nok ikke betale dobbelt up + for at få det til Schweitz.

(29-07-2015, 04:50 PM)dwndler Skrev: Jeg kan tilføje, at glas til GMT Master ref. 1675 koster 3125kr. (2625kr. hvis glasset skiftes i forbindelse med eftersyn) og 2325kr. for Datejust ref. 1601/160xx (dog kun 1825 kr.hvis det skal skiftes ifm. service)?
Ringede til Klarlund for par uger siden og fik disse priser oplyst telefonisk.

De vintage ure er giftige. Og som Jacob sagde skal de oftes skiftes splitter, et led eller lås.

Utrolig priser for plastikglas. Det er dyre end safir. Som priserne stiger på vintage kan man jo tillade sig høje servicepriser, da folk jo ikke kan have et vintage Rolex, som går dårligt.

De andre forhandler af vintage rolex ure er ikke så dyre, men hvor stor forskel der er ved jeg ikke i priserne. For 3 år siden var prisforskellen hele 30 - 40 % ift Ragnar som jeg kender godt. Jeg tror at forskellen er mindre nu.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Start servicepriser hos Klarlund på diverse modeller - af stenstrupigen - 29-07-2015, 05:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)