Panerai Submersible 243 - Valjoux 7750 COSC Automatic
Det er OK at spørge hvorfor jeg mener som jeg gør.
Har bare set uret på mange hvor det ligner en mursten der kører rundt hvis det ikke sidder stramt, og når det sidder stramt så bryder jeg mig heller ikke om det. En bekendt med et forholdsvis stort håndled har et, og selv på hans håndled syner det som en høj mursten på håndleddet.

Jeg skal ikke gøre mig klog på om deep sea er normal størrelse, og en sub på 40mm er for lille. Det lader jeg den enkelte person om at vurdere.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er OK at spørge hvorfor jeg mener som jeg gør.
Har bare set uret på mange hvor det ligner en mursten der kører rundt hvis det ikke sidder stramt, og når det sidder stramt så bryder jeg mig heller ikke om det. En bekendt med et forholdsvis stort håndled har et, og selv på hans håndled syner det som en høj mursten på håndleddet.

Jeg skal ikke gøre mig klog på om deep sea er normal størrelse, og en sub på 40mm er for lille. Det lader jeg den enkelte person om at vurdere.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Beskeder i denne tråd
Panerai Submersible 243 - Valjoux 7750 COSC Automatic - af Black Seal - 25-05-2015, 05:58 PM
Panerai Submersible 243 - Valjoux 7750 COSC Automatic - af jacobzimmer - 28-07-2015, 08:18 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)