23-07-2015, 11:40 AM
Jeg takker gutter!
Og ja - jeg kunne nok godt være lidt mindre nærig og lægge billeder op lidt oftere - jeg skal prøve om ikke jeg magter det...
@Peter - Jeg ved jo at du har haft en del ure ml. hænderne så det tager jeg som en stor kompliment!
Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du en dag er i kbh. og skal have slået en time ihjel et sted så napper vi en kaffe eller en øl!
vh. Jon
Ja jo - det bliver i hvert fald ikke grimmere eller mindre lækkert in real - men jeg er jo også ret farvet med min mening der...
Og jo - jeg havde allerede et projekt i tankerne inden jeg modtog dette ur og ugen efter at jeg havde modtaget blev vi(Dirk og jeg) enige om hvordan det skulle udføres!
- Så er der kun ventetiden tilbage!
Denne ventetid overvejer jeg så lidt at komme lidt i forkøbet ved at søsætte projekt nummer 3 som jeg har i tankerne....
Vh. Jon
Og ja - jeg kunne nok godt være lidt mindre nærig og lægge billeder op lidt oftere - jeg skal prøve om ikke jeg magter det...
(23-07-2015, 08:49 AM)pbr Skrev: Det Dornbluth er noget af det flotteste og mest stilrene, jeg nogensinde har set !!![]()
Det er en fornøjelse, hver gang du viser billeder af det !
@Peter - Jeg ved jo at du har haft en del ure ml. hænderne så det tager jeg som en stor kompliment!
Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du en dag er i kbh. og skal have slået en time ihjel et sted så napper vi en kaffe eller en øl!
vh. Jon
(23-07-2015, 10:38 AM)Stensbjerg Skrev: Har set det IRL og billederne giver på ingen måde det ur fuld retfærdighed,
Det er bare for vildt.![]()
![]()
Jeg har pt kun selvstændige urmagere i min lille beskedent folk,
Nemlig Seiko og Citizen.
De nye planer lyder spændene Jon,
Dem glæder jeg mig til at høre mere om
Ja jo - det bliver i hvert fald ikke grimmere eller mindre lækkert in real - men jeg er jo også ret farvet med min mening der...
Og jo - jeg havde allerede et projekt i tankerne inden jeg modtog dette ur og ugen efter at jeg havde modtaget blev vi(Dirk og jeg) enige om hvordan det skulle udføres!
- Så er der kun ventetiden tilbage!
Denne ventetid overvejer jeg så lidt at komme lidt i forkøbet ved at søsætte projekt nummer 3 som jeg har i tankerne....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)