Når det tager fart og man ikke kan stoppe
(18-07-2015, 11:25 PM)Claus Tukjær Skrev: Godt skrevet Icon_Up Du har ret. Jeg ser det meget ofte..... Men det er jo kun godt når man handler med ure Icon_blink

Ja det er ikke skidt. Heldigvis en branche med fremgang :)

(18-07-2015, 11:59 PM)nob Skrev: Fed og sikkert en historik som de fleste ur interesseret kan genkende fra dem selv, jeg er ihvertilfald en af dem Icon_e_biggrin1

jeg er så bare ikke nået til Rolex stadiet endnu,når det nok heller aldrig Icon_think

TILLYKKE MED HANDLEN Icon_flag Icon_knees

Jo tak! Men det er så heller ikke alle der har lyst til Rolex, og det er fair. Det er fedt med forskellige lyster, og det får os nogle gange til at åbne øjnene op for nye ting :D

(19-07-2015, 06:27 AM)Miwes Skrev: Der er jo mange måder det kan slutte på og rejsen kan være lang og koste kassen og for nogen stopper den aldrig, men den evige jagt på ure er drivkraften i vores hobby.

Når jeg kigger på min egen oplevelse er det netop jagten på det næste ur, der giver et "kick" og holder en til ilden, men skulle man tale om en slutning, så kan det være når man rammer den "Den hellige gral", som i starten kan synes uopnåeligt af forskellige årsager (som regel økonomiske) og jagten slutter.

Med mit Pam 243 er jeg tæt på mit "drømmeur" og jagten kunne være ved vejs ende, men elsker ure for meget til at det så egentlig vil stoppe her, så mon ikke jeg fortsætter....har da allerede kig på lidt mere Icon_blink

Det er det sjove ved denne slags hobbyer? Hvad er drivkraften, for mig er det oftest det uopnåelige, men hvad så når det uopnåelige er opnået? Så finder man da hurtigt noget nyt uopnåeligt. Men jeg tror jagten går på at finde det bedste, også indse det. Flere brugere herinde har haft et ur op til flere gange, også solgt det videre for derefter at indse de stod med det bedste.

Jagten på mit næste ur er gået igang, men jeg skal ikke afvise jeg falder tilbage med en sub igen :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Beskeder i denne tråd
Når det tager fart og man ikke kan stoppe - af jacobzimmer - 19-07-2015, 01:31 PM
RE: Når det tager fart og man ikke kan stoppe - af Black Seal - 19-07-2015, 09:56 PM
Når det tager fart og man ikke kan stoppe - af Black Seal - 19-07-2015, 10:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)