17-07-2015, 09:07 AM
(16-07-2015, 11:52 PM)whoa Skrev: Ja jeg syntes nu det er dejligt der er nogen oplæg med ure i den billigere ende, ikke alle der har råd til Panerai, Rolex osv :-)
Har tit overvejet modellen og hvis du ser inde på feks watchuseek, verdens største ur forum, så kan du se at langt langt de fleste er super tilfredse med uret, mener faktisk at Orient er ejet af seiko group.,og har været de i 10 år eller lignende! Og kvaliteten skulle være ganske god til pengene, og tit kan den findes på eBay eller longislandwatches feks til små $100! Det samme med skx007! De to er ofte i "kamp" om bedste bang for the buck I det prisleje!
Hvis du er mere til det her prisleje kan jeg anbefale dig at oprette en bruger på watchuseek og så kigge under "theme" og så "affordable" der er rigtig mange fede ure som vi ikke kender herhjemme :-)
Har selv skx007 så kan sagtens anbefale det! Men er ikke i tvivl om at du trygt kan købe et af dem.. Og lad da være altid at købe henblik på gensalgs værdi osv ;-) man kan også bare købe det som man har lyst til! Har aldrig solgt et ur og kommer nok heller ikke til det.. Alle mine har en form for historie som er skønt :-D
Og kom endelig med flere indlæg, det er trods alt det der gør et forum til hvad det er ;-)
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Ja, jeg kan se at amerikanerne er ret glade for Orient. Og at Ray-modellen omtales generelt positivt på nettet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)