03-04-2013, 05:44 PM
Jeg er også dårlig til at skifte mellem dem, og fortiden ser det sådan her ud (vintertid)
Rolex SeaDweller - dagligt brug - 20 dage om måneden
Panerai 112 - til dagligt brug - typisk 10 dage om måneden - casual klædt som jeans og skorte
Orange Monster - næsten aldrig, men bruger det ret meget om sommeren
Pingo - til feks havebrug eller andet fysisk belastende arbejde
Omega Vintage - kun til helt specielle lejligheder
Jeg har en regel om, at jeg ikke må have flere ure, end der kan være i min boks - 6 stk - har pt 5
Sålænge jeg ikke står og mangler pengene, ser jeg ingen grund til at sælge - heller ikke selvom de ikke blir brugt ret meget - for de gange de bliver brugt, er det hele værd
Rolex SeaDweller - dagligt brug - 20 dage om måneden
Panerai 112 - til dagligt brug - typisk 10 dage om måneden - casual klædt som jeans og skorte
Orange Monster - næsten aldrig, men bruger det ret meget om sommeren
Pingo - til feks havebrug eller andet fysisk belastende arbejde
Omega Vintage - kun til helt specielle lejligheder
Jeg har en regel om, at jeg ikke må have flere ure, end der kan være i min boks - 6 stk - har pt 5
Sålænge jeg ikke står og mangler pengene, ser jeg ingen grund til at sælge - heller ikke selvom de ikke blir brugt ret meget - for de gange de bliver brugt, er det hele værd
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)