VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
(09-07-2015, 01:03 PM)TioMalo Skrev: Earth calling....
Hvor mange gange har der været skumle bedragere skjult bag annoncerne på vintageure.dk ??????
De holder sig laaaaangt væk fra "semilukkede"  fora hvor alle kender hinanden.

Nu er vintageure.dk jo altså imho ikke et "semilukket forum", men et annoncesite, der er åbent for alle - men hvis du læser min post, så er det jo heller ikke mit eneste argument for at give evt. købere den service, at kunne se, hvem der annoncerer ............. man vil også have mulighed for at se, hvad de "private" sælgere, der ofte har flere ure til salg ad gangen, udbyder.

Jeg har ofte på det gamle forum på denne måde kunnet orientere mig om, hvad Bo "Kongen" eller Martin Oddershede m.fl. der annoncerer som privatpersoner, har til salg på et givet tidspunkt.

Hvad jeg skrev om "skumle" sælgere, var blot en kommentar til hvad Kim skrev - men jeg står da gerne ved det. Af principielle årsager kan jeg ikke se, hvorfor det ikke er et krav om, at man kan se, hvem man henvender sig til ............... navnet dukker ikke engang op, hvis man reflekterer på en annonce.

Men det er måske bare mig .................... ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 04-07-2015, 09:54 AM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 05-07-2015, 08:34 PM
RE: VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af pbr - 09-07-2015, 01:17 PM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af jk - 10-07-2015, 01:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)