VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
Jeg skrev tidligere et indlæg i denne tråd om, hvorfor man på private salgsannoncer på vintageure.dk ikke angiver navnet på sælger - jeg tror at dette indlæg blev glemt som resultat af den tilbagevendende debat om, at det koster penge at annoncere.

Hermed vil jeg gerne gentage spørgsmålet og den opfordring, der lå implicit i min tidligere post, som jeg gengiver nedenfor. Jeg synes, at det burde være en selvfølge, at en privat sælger står frem med navn, så man kan se, at sælger vedstår sig uret og at der ikke er noget "fordækt".

(05-07-2015, 03:27 PM)pbr Skrev: Jeg har en enkelt "klage", når det kommer til den nye annonceside.

Tidligere kunne man for private salgsannoncer se navnet på sælgeren og dermed se, om det var én man kendte og stolede på, før man kontaktede vedkommende.

Man kan stadig vælge at se alle af en sælgers salgsannoncer - denne funktion brugte jeg tidligere meget til at se, f.eks. Bo "Kongen"´s udbud eller f.eks. Martin Oddershede. Jeg nævner disse to som eksempel, idet disse annoncerer som private, men nu er denne funktion ikke længere til stede, idet jeg ikke kan se, når et ur er annonceret af disse .......... eller i øvrigt af andre.

Er denne ændring tilsigtet eller har man blot ikke tænkt over det ? I sidstnævnte tilfælde vil jeg gerne bede om at denne mulighed genindføres - og i øvrigt, så vil jeg mene, at det er "god stil", at en salgsannonce bærer sælgers navn også når sælger er en privatperson !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 04-07-2015, 09:54 AM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 05-07-2015, 08:34 PM
RE: VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af pbr - 09-07-2015, 10:07 AM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af jk - 10-07-2015, 01:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)