08-07-2015, 02:43 PM
(08-07-2015, 02:39 PM)jacobzimmer Skrev: Prøvede et han havde, og elskede det. Men jeg vil gerne have et fra fødselsåret :D
Synes heller ikke den gamle seadweller er for stor på mine i forvejen små håndled, den har næsten samme dimensioner som min tidligere Black Bay vil heg vædde med :D
Dimensionerne er de samme, men SeaDwelleren sidder en del højere på håndledet + vægtfordelingen er lidt anderledes også pga. dette - nogen kan lide det og andre kan ikke !!
Under alle omstændigheder, så kan jeg bedre lide den gamle SD end den nye (selvom den også er fed)
Jeg var i et stykke tid på jagt efter et fra 1994, der er min søns fødeår (mit eget er 1960 og så er vi oppe i noget rigtig dyrt vintage !!) - men jeg tror vist, at jeg med mine seneste indkøb har brugt mit urbudget et par dage frem !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)