07-07-2015, 05:22 PM
Hello
Efter seks ulidelige dages venten på hr. postmand, kom Uret endelig!
NOMOS Zürich Weltzeit. Et ur, der har stået nr. 1 på ønskelisten i minimum 1,5 år. Alligevel har jeg valgt anderledes et par gange!!! Ved ikke hvorfor? Men nu er det her
men mit grail ur er landet! Egentlig dejligt at have et grail ur til en overkommelig pris.
Da jeg drager på ferie imorgen, og fruen presser mig til at komme igang med at pakke og lave aftensmad til ungerne, så bliver det bare et par hurtige billeder. Så må forklaringerne og fortællingerne komme om et par uger, når jeg er hjemme. så beklager også, hvis jeg ikke får svaret på evt. spørgsmål.
Ha' en fantastisk sommer. Det har jeg

//Michael
Ps: bilen holder stille, motoren slukket osv.
Efter seks ulidelige dages venten på hr. postmand, kom Uret endelig!
NOMOS Zürich Weltzeit. Et ur, der har stået nr. 1 på ønskelisten i minimum 1,5 år. Alligevel har jeg valgt anderledes et par gange!!! Ved ikke hvorfor? Men nu er det her
Da jeg drager på ferie imorgen, og fruen presser mig til at komme igang med at pakke og lave aftensmad til ungerne, så bliver det bare et par hurtige billeder. Så må forklaringerne og fortællingerne komme om et par uger, når jeg er hjemme. så beklager også, hvis jeg ikke får svaret på evt. spørgsmål.
Ha' en fantastisk sommer. Det har jeg

//Michael
Ps: bilen holder stille, motoren slukket osv.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)