04-07-2015, 06:45 PM
(04-07-2015, 06:33 PM)jacobzimmer Skrev: Lige præcis seamaster 300 var et af de første ure der fangede min ur-interesse, for ca. 2 år siden. Og der kunne de fås for ca. 10k..
Yep, de er steget voldsomt i pris de seneste par år !! Du finder ikke en automatik version i 41,5 mm til de penge i dag (medmindre det er totalt bulet og ridset) !
(04-07-2015, 06:20 PM)jacobzimmer Skrev: Glæder mig til at se din Aqua Terra også. Helt klart et af de fedeste tool ure uden bezel.
Jeg glæder mig også vildt meget til at få det - der er dog ikke længere så meget "tool" over det i den nye udgave med polerede midterled på lænken (de var børstede på den gamle). Men der er intet i vejen med specifikationerne - vandtæt til 150m, antimagnetisk til 15.000 gauss.
Men jeg er fuldstændig væk i den dybblå skive, som de heldigvis ikke har ændret på - den eneste ændring er, at datovinduet ikke længere er indfattet, hvilket jeg egentlig synes er en skam, men dog ikke en "dealbreaker" for mig.
Billede lånt fra nettet:
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)