VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
Det ser superfedt ud - stort thumbs up til Thomas, Phrede og Martin, der i mine øjne har bragt Urforum op til en ny standard, der nu med opdateringen af Vintageure.dk er fuldendt !! Icon_party

Dejligt, at vi igen har samlet vores urinteresse under "et tag" og at både KimT og de mange brugere af det gamle ItsTime også har holdt ved, så vi i fællesskab kan dyrke vores interesse, der jo uanset det hele drejer sig om ure, alligevel er mangfoldig og forskellig og er en kilde til evig inspiration til alle os, der holder af det klassiske "mande-smykke", der tilmed kan vise tiden !! Icon_e_biggrin1

Mht. annoncepriser, så vil jeg ikke kommentere, men blot nævne at det aldrig har været gratis at annoncere på Vintageure.dk og jeg mener at det er en naturligt måde, at financiere et site som dette til glæde for os allesammen. Jeg har i hvert fald personligt aldrig haft problemer med det - og der findes jo fortsat alternativer.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 04-07-2015, 09:54 AM
RE: VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af pbr - 04-07-2015, 11:10 AM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af Black Seal - 05-07-2015, 08:34 PM
VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD - af jk - 10-07-2015, 01:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: