01-07-2015, 07:28 PM
Okay overdrev lidt omkring afstanden til en AD tog kun en times tid uret Er afleveret og kan hente det tidligst imorgen aften nåede lige at aflevere det inden de lukker men de kiggede lige på det og alt virkede til at være i orden vi snakker nok kun urskiven måske ser det ud til men så det
STORE SPØRGSMÅL
Hvis urskiven ikke er ægte stadig værd at udskifte og beholde uret måske ?? Eller er det bare direkte tilbage og få mine penge ??
Ellers senest fredag formiddag inden jeg tag hjem kan jeg hente det så nu krydser jeg fingre for det var et scoop og ikke en dårlig handel desværre med rolex er et scoop jo tit noget funky
Men igen tusind tak for hjælpen i har cirkelig hjulpet en ung ur nørd i nød
Og fantastisk research og viden i er kommet med skylder jer alle en øl eller to :)
STORE SPØRGSMÅL
Hvis urskiven ikke er ægte stadig værd at udskifte og beholde uret måske ?? Eller er det bare direkte tilbage og få mine penge ??
Ellers senest fredag formiddag inden jeg tag hjem kan jeg hente det så nu krydser jeg fingre for det var et scoop og ikke en dårlig handel desværre med rolex er et scoop jo tit noget funky
Men igen tusind tak for hjælpen i har cirkelig hjulpet en ung ur nørd i nød
Og fantastisk research og viden i er kommet med skylder jer alle en øl eller to :)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)