Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-)
(26-06-2015, 12:08 AM)bjorn_e58 Skrev: Det er et af de nemmeste spørgsmål at svare på:

JA!

Icon_diver   Icon_party

Husk selvfølgelig skal kronen være skruet til...

/Bjørn

@ ohmymega: Som I nok griner lidt af, så er jeg faktisk i tvivl om jeg fuldstændigt skal ignorere besøget med pool og strand, og bare beholde det på. Det er jo ment ironisk som jeg skrev i emnet, men så alligevel. Man er vel lidt pylret over et sprit nyt 50k ur.

Nej, vi griner ikke. Smiler kun lidt. Og tænker på ham som købte en sprit nyt BMW M3 men ville aldrig at køre hurtigere end 50 km/t....

Ja (som det lykkedes for Bjørn at formulere sig noget kortere Icon_blink  ) - du behøver aldrig at tage en af. Jeg sover, leger, arbejder (ved skrivebordet ), dykker, spiller golf (ikke mere så meget), skyder etc. og har et af mine 14060´ere, 114060 eller 5513 på. Min 5512 holder jeg i bankboks men ikke pga, at det ikke ville tåle vand og brug, mest pga. at det skånes for småridser.
Faktisk, jeg tager mit ur kun af når jeg enten flytter højtalere eller skal MR scannes (= er under ekstreme magnetiske forhold).
Hvis du holder kronen skruet fast og få uret tjecket for vandtæthed hver andet år, har du ikke problemer i sigte.
Mine ure (= Rolex, diverse modeller) har ALDRIG taget vand indenbords og jeg har f. eks. dykket med dem alle. De tager ikke heller skade af små skubs (= rekyl, golf mm.).

Nyd dit ur. Det er en klassiker.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-) - af TioMalo - 26-06-2015, 05:38 AM
Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-) - af KimT - 27-06-2015, 08:47 AM
Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-) - af KimT - 27-06-2015, 09:10 AM
Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-) - af KimT - 30-06-2015, 09:01 PM
Kan mit sub tåle 10cm dyb pool? :-) - af KimT - 30-06-2015, 10:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: