24-06-2015, 09:09 AM
(23-06-2015, 04:41 PM)jez Skrev: Jamen sådan er det jo bare med så mange ting .
Jeg har lige strikket nye hjul til min cykel i gode kvalitets-egre . Og det er en daglig fryd og feeling at køre på den .
Det er der jo ikke mange der vil kunne forstå .
Nye løse kugler i lejerne , ikke nogen dumme kugleringe i blik der kværner i stykker .
Mvh. Jez
Den kender jeg godt og dyrker selv den der "at-blive-begejstret- af- meget- små-ting"
Men det er nu ikke helt svaret til det, jeg spørger. Jeg nægter at tro at du ville bruge timevis tid hver uge på "kvalitets-eger forumet" (altså, hvis det fandtes - som det ikke gør
Fokuserer vi så meget vi gør på urene pga. at de er samtidigt en heftig ikonografisk / semiotisk symbol, en maskine som måler med sine visere på 12-skalaen den flygtige substans som løber gennem vores fingrer uden at vi kan stoppe eller styre den ? Dvs. tiden.
Men helt ærligt: Som mange andre her i tråden har insinueret at have lyst at gøre, har jeg også tænkt på det at sælge alle klokker, måske minus den, jeg går mest med i den daglige.
Jeg kan også se at min deltagelse på de tidligere to fora her i DK, de internationale og nu her er rent socialt, recreational og over hovedet ikke horologisk vinklet (som f. eks. den gode Geodoc´s indlæg er).
Så, måske det hele er bare en undskyldning for at opretholde min tilknytning til en gruppe spøjse mennesker (absolut positivt ment) fra afstand (afstand = gennem nettet) og uden at involvere mig i en gruppeaktivitet.
Hvis jeg viste det var jeg meget klogere....
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)