21-06-2015, 09:27 AM
(20-06-2015, 08:34 PM)stenstrupigen Skrev:(16-06-2015, 02:23 PM)Stinger Skrev: Prisen stiger i morgen så du skal skynde dig at handle hos Klarlund i dag. Mvh Klarlund.
Ingen ved reelt noget før få dage før. Bliver du fortalt andet er det gæt eller sælgersnak. Køb det ur du ønsker og spekuler ikke for meget over prisstigninger som ingen kender.
En god forrentning vil sælge ure ud på lager til den gamle pris, men jeg har da hørt fra Rolexforhandlere at de godt kan finde på at sætte prisen op på det de har på lager i forvejen. Det siger de mellem sidebenene.
Det har du ret i, Nicolas. Og det er faktisk det, alle AD´ere gør. Og egentlig - IMHO - er det ikke uærligt. De fleste sidder med stor varelager som ikke er der pga. producentens godhed men som er betalt cash, lige nu med dyre schweiziske franc´s. Jeg synes at det er OK´ish at der gælder de nye priser for at forrente investeringen. (Fra anden side - jeg køber jo aldrig fra AD, men altid fra greymarket og så er det nemt at kæfte op og have meninger
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)