02-04-2013, 04:32 PM
Selvfølgelig er vi her også for at blive klogere, men hvordan dette skulle gøres bedre ved at være i "find fem fejl" mode forstår jeg ikke.
Man kan da sagtens være positiv og oplysende på samme tid. Faktisk vil jeg gerne tilbyde et positivt, belærende kursus herhjemme i Omegas ure i perioden fra 1950 til 1970. Jeg skal nok også nævne et par ting som kunne have været gjort bedre, men jeg lover at de fleste vil kunne lære noget og at det bliver positivt.
Der er et gammelt ordsprog: Det skal være skidt før det kan blive godt
Og det er noget af det mest forvrøvlede ma overhovedet kan sige, kun overgået af
Han springer altid over hvor gærdet er lavest (underforstået at det er forkert)
Men alt andet ville da være ren idioti. Jeg ville nødig have medarbejdere der altid gjorde tingene på den vanskeligste måde.
Det sker ikke noget forkert ved at være positiv. Ukritisk skal man dog aldrig blive.
VH Baun
Man kan da sagtens være positiv og oplysende på samme tid. Faktisk vil jeg gerne tilbyde et positivt, belærende kursus herhjemme i Omegas ure i perioden fra 1950 til 1970. Jeg skal nok også nævne et par ting som kunne have været gjort bedre, men jeg lover at de fleste vil kunne lære noget og at det bliver positivt.
Der er et gammelt ordsprog: Det skal være skidt før det kan blive godt
Og det er noget af det mest forvrøvlede ma overhovedet kan sige, kun overgået af
Han springer altid over hvor gærdet er lavest (underforstået at det er forkert)
Men alt andet ville da være ren idioti. Jeg ville nødig have medarbejdere der altid gjorde tingene på den vanskeligste måde.
Det sker ikke noget forkert ved at være positiv. Ukritisk skal man dog aldrig blive.
VH Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)