13-06-2015, 01:20 PM
"Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil)."
Nu er der ikke nogen som løber efter hverken debitorer eller kreditorer og vrider deres arm for at se hvilken klokke de har på håndledet. Og gældsfængsel er også afskaffet.
Naturligvis ejer han ikke de dyre ting han går med og bruger. Der er et hav af venner og kammerater som kan vise kvitteringer på deres navn på hvis den slags skulle blive et issue....
Nogen gang bliver jeg forbløffet af juristernes syn (eller mangel af samme) for real life.....
Cheers - John
Nu er der ikke nogen som løber efter hverken debitorer eller kreditorer og vrider deres arm for at se hvilken klokke de har på håndledet. Og gældsfængsel er også afskaffet.
Naturligvis ejer han ikke de dyre ting han går med og bruger. Der er et hav af venner og kammerater som kan vise kvitteringer på deres navn på hvis den slags skulle blive et issue....
Nogen gang bliver jeg forbløffet af juristernes syn (eller mangel af samme) for real life.....
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)