02-04-2013, 04:08 PM
Henrik A Skrev:Godt indlæg Hr. anonym.. Jeg vil ikke gætte på hvem du er, da jeg ikke kan se hvad mit gæt vil kunne bidrage med i denne tråd... Du har valgt at være anonym, og det accepterer jeg..
Jeg er rigtig glad for Urdebatten, da jeg befinder mig godt tilpas her.. Urene der snakkes om på dette forum ligger tæt op ad hvad der er min hoved interesse, menlig dykkere..
Dog må jeg tilføje at jeg til tider kan have det lidt svært med de mange ur-pushere der er på dette forum.. Jeg er ikke i tvivl om at de er nogle hyggelige fyre, og at de har en kæmpe passion for ure.. De ved ofte hvad de taler om, med deres kæmpe kendskab inden for brancen..
Der hvor kæden begynder at hoppe af, er når jeg ikke kan sjældne deres mening som: 1) det de syntes---- eller----- 2)salg for øje meningen.. Det må jeg indrømme at det pisser mig af nogle gang![]()
Men jeg har efterhånden lært at tage en "puster" når min puls bliver lige høj nok..
Må sige at jeg er enig i det mest af det du påpeger her Henrik, det bliver hurtig "tåget" når pengene får en anden betydning for en.
og det har jeg også før givet udtryk for, men Kim holdning har og er meget tydeligt i den retning.
Jeg syntes det er rart med tydelige holdninger,
jeg kan så bare konstater at jeg er uenig og for mig ligger den så bare stille der.
Baun du misforstår fuldstændig hvad der menes der bedes ikke om frit leje til at svine et ur til hvorfor trækker du det ud til noget ekstremt
det handler om at man til tider ikke ved om det er urtossen eller urhandleren der taler (hos nogen af brugerne herinde både dem med og uden butik),
og at nogen nok har oplevet at hvis man ikke har noget positivt at sige om et ur som bliver "lagt frem" så skal man ikke skrive noget.
Men uanset hvad nogen tror så lære man altså intet af at blive klappet på ryggen 24-7 og vi er vel også herinde for at lære lidt
jeg har intet problem med at trådstarter ikke vil stå frem jeg har heller intet behov for at komme med et skud fra hoften om hvem det kan være
finder det dog en smule sørgeligt at han/hun som bruger herinde har fundet det nødvendigt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)