10-06-2015, 05:38 AM
I lige måde Mikael - det var dengang vi var unge og så godt ud. Nu gælder kun det sidste.
Men du må give mig ret i at situationen omkring tyvekoster og andet der bliver solgt i politiauktioner, er stadigvæk ret kaotisk.
Jeg synes at du bekræftede om ikke så længe siden på en af de forhenværende to fora at man hos jer den dag i dag savner en landsdækkende koster register med nem adgang på nettet.
@ P.N. "Hvad er det du kalder systemets voldsmonopol ?
P.N."
Det er ikke noget jeg kalder, men mere en lovmæssig definition af politikorpset som den eneste magt i staten som lovligt må, hvis nødvendig - yde vold for at nå målet.
Cheers - John
Men du må give mig ret i at situationen omkring tyvekoster og andet der bliver solgt i politiauktioner, er stadigvæk ret kaotisk.
Jeg synes at du bekræftede om ikke så længe siden på en af de forhenværende to fora at man hos jer den dag i dag savner en landsdækkende koster register med nem adgang på nettet.
@ P.N. "Hvad er det du kalder systemets voldsmonopol ?
P.N."
Det er ikke noget jeg kalder, men mere en lovmæssig definition af politikorpset som den eneste magt i staten som lovligt må, hvis nødvendig - yde vold for at nå målet.
Cheers - John
(09-06-2015, 09:14 PM)Mikael L. Skrev: ha ha John A, du er sgu stadig lige så syg i potten, som dengang jeg mødte dig for første gang, i 02? hos Mads Laier, hvor du vurderede min gamle 1680-er og ærligt hjalp mig med at sælge den til en god pris og fik mig ind den her urverden. Savner sgu de gode gamle dage..
Mikael/Jack
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)